Krasopisem na klávesnici

Rychlé psaní všemi deseti na klávesnici je samozřejmostí zvláště pro sekretářky a asistentky. Zvládat by to měl každý, kdo pracuje s počítačem, protože si ušetří spoustu času. Na této klávesnici můžete psát psacím písmem. Velký touchpad váš text rozezná a v digitální formě pošle do počítače. Takže buďto umíte psát na klávesnici všemi deseti, nebo máte dobrý krasopis a 26 dolarů.

Zdroj: dealextreme (via geekalerts)
Vratislav H.
19. 9. 2007
Diskuze (29)
twitter linkuj



Diskuze k článku

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 29

Je to na h0vn0, nemaj to
Daly90 [217.117.217.xxx] | 19. 09. 2007 20:41
Je to na h0vn0, nemaj to vůbec vychytaný, já sem levák, to by mě ta ruk abrzo bolela
re
Ganymede [84.42.172.xxx] | 19. 09. 2007 21:07
komunisti by tě přecvičili na praváka...stejně, nechápu jak někdo může být levák - vždyť to musí být otázka výchovy, někdo tě musel naučit tak psát, děti psát neumí ani jednou rukou - záleží na tom, jak tě to kdo naučí...a kdo učí děti psát levou rukou, je idiot...
levak
AndyS [80.188.212.xxx] | 19. 09. 2007 21:16
Clovek si nevybere, zdali chce byt levak, ci pravak. Jsou to geneticke dispozice stejne jakozto barva vlasu ci oci. Neni to vychovou. Je to tim, kterou rukou clovek dokaze presneji delat nektere ukony. Viz utirani zadnice a spol.
prdlacky, sem levak a mys
Scream [83.240.26.xxx] | 19. 09. 2007 21:34
prdlacky, sem levak a mys drzim v prave (jako vetsina levaku), je to jen o zvyku, sou lidi co pisou i obema..
Lidi co píšou oběma jsou
Mavi [213.192.60.xxx] | 20. 09. 2007 06:51
Lidi co píšou oběma jsou většinou přecvičení leváci.. a většina leváků drží myš v pravé ruce..... ale tady jde o psani na tom touchpadu.. a to bych pravou jaksi nezvládal, když jsem levák, to by nebyl krasopis, jak se v článku píše :c))
reaguju na ty geneticky
Scream [83.240.26.xxx] | 28. 09. 2007 17:01
reaguju na ty geneticky dispozice, je to blbost, stejne jako Petr pod tebou, zvykl si zrejme ovladat mys levou, tak to tak proste dela, zadny geneticky dispozice, jinak bych musel mys brat do levy..
Ja sem pravak ... a mysuju
Petr [83.208.234.xxx] | 21. 09. 2007 18:07
Ja sem pravak ... a mysuju levou ... mys mam samo nastavenou na pravaka ... a taky to de ... jen potrebuju vice operacniho prostoru pri hrani ... pac hraju na wasd a pak zbytek klavesnice potrebuje naky to misto
re
Ganymede [84.42.172.xxx] | 19. 09. 2007 23:09
No, já nevim, nezajímám se o to. Moc na tyhle genetické dispozice nevěřím, obhajuje se tím kde co. Nikdy jsem neviděl výchovu leváka, když ho někdo poprvé učil psát. Mě když učili psát, tak mi tu tužku dali do pravé ruky. Možná, že kdyby mi jí dali do levé, byl bych levák. Než bych nějak změnil názor, musel bych na vlastní oči nebo v nějakém solidním dokumentu vidět, jak dají do pravé ruky dítěti tužku a ono mu to s ní nepůjde a s levou ano. Moc tomu nevěřím, takové malé dítě bude kreslit kraviny, ať už mu to dáte do jakékoliv ruky.
Máš pravdu, je to o
Daly90 [217.117.217.xxx] | 20. 09. 2007 06:42
Máš pravdu, je to o výchově, mě dali na výběr, kterou rukou se mi píše líp, tobě to komunisti vrazili do ruky, abys byl "standardizovaný" dítě
...mate deti?
fabo [213.151.208.xxx] | 20. 09. 2007 10:30
Mate niekto vobec deti? Ja mam 2 synov (lavaka a pravaka) a vobec to nie je o tom ako sme ich ucili pisat. Kreslit po stenach a vsetkom naokolo zacali hned ako sa posadili....a kazdy inou rukou. Ja som precviceny lavak a viem ako som sa natrapil nez som si zvykol. Ucit lavaka pisat pravou je podla mna volovina.
Cože?
Detailista [62.245.81.xxx] | 20. 09. 2007 14:04
To v roce 2007 existují ještě tupci, kteří věří, že se levákem stávají lidé kvůli špatné výchově???
blbost
wahyaohni [88.208.90.xxx] | 20. 09. 2007 15:56
Muj otec je preucenej levak, je mu 70 - takze tady nejde az tak o komunistickou zalezitost imho. Kazdopadne mu zpusobilo, ze pri emocnim napeti zacne koktat. Jedna se o ing. csc., abyste si nepredstavili nejakyho koktavyho kombajnistu zase ) Takze tolik zkusenost z blizkeho okoli. Sam jsem taky levak, takze tuto klavesnici nebrat ;)
No, to asi nebude tak docela
Golem [194.138.39.xxx] | 19. 09. 2007 21:32
No, to asi nebude tak docela pravda. Jsem pravák a vždy jsem byl, ale třeba hokej hraju zásadně na levou stranu. Chci říct, že otázka přednostného používání pravé nebo levé ruky je podmíněna genetickými danostmi a ne tím kdo to koho jak naučí. Zkus se třeba naučit pořadně házet levou, když jsi pravák. Ano, jsou lidé kteří umí používat stejně obě ruce, ale opět to není jen pouhým výcvikem, takových šťastlivců je jen mizivé procento populace. Komouši to zkoušeli, ale stálo to za ... Obvykle se "napravení" leváci velmi rychle vrátili ke své přirozené straně jakmile na nich přestal být vyvíjen nátlak. Nejsem v tomto směru odborník, ani jsem si to právě nepřečetl z nějaké chytré knížky, toto si pamatuji z toho co jsem o tomto tematu kdy slyšel a pod. Zkus si taky třeba něco přečíst, dříve než nazveš něčí rodiče idioty. Jinak ta klávesnice, myslím že krasopisně něco napsat a potom naskenovat vyjde podstatně levněji.
Muzu vedet, co je to
Derek [85.207.206.xxx] | 19. 09. 2007 22:47
Muzu vedet, co je to "danost" ??? Nekterejm lidem nestaci przneni pravopisu, oni musej vymejslet jeste novy slova :D
danost
salka [193.86.173.xxx] | 20. 09. 2007 14:04
viz slovník spisovné češtiny
Danost??? Schopnost kterou
Golem [194.138.39.xxx] | 20. 09. 2007 17:03
Danost??? Schopnost kterou jsme nezískali tréninkem ani zkušenostmi, nýbrž nám byla dána!!! Třeba geneticky. S tím slovníkem to fakt zkus, snad ti to k něčemu bude.
Svou omluvu na "danost" jsem
Derek [85.207.206.xxx] | 23. 09. 2007 23:20
Svou omluvu na "danost" jsem postnul nize. Vam bych zase asi doporucil oprasit pravidla pravopisu, aby tu nebylo tolik vYdlicek nebo sIcenych napoju. Zvlast, kdyz jste se tu v komentarich tak moc rozjel a pisete pod kazdy gadget ;)
lol :D
jsckob [194.212.41.xxx] | 20. 09. 2007 19:33
Dereku, ty jsi vazne hlupak... to co jsi napsal me doopravdy rozesmalo... ne ani tak to, ze nevis co je to "danost", ale spis to jak nekomu vycitas, ze przni pravopis a pritom sam neumis cesky a pises tam takove omezene slova jako napriklad vymejslet nebo musej. Az zase budes priste do nekoho rypat, pis aspon cesky... :-#
Jsem ochoten priznat svou
Derek [85.207.206.xxx] | 23. 09. 2007 23:16
Jsem ochoten priznat svou chybu s "danosti", to uznavam - je to slovo, ktere mi zni neprijemne, proto jsem ho povazoval za "neprirozene". >>jsckob: Nespisovna cestina patri k jazyku, nevidim v ni problem. Ty take prznis jazyk ingoraci diakritickych znamenek, takze s temi "oslovenimi" laskave TROCHU pribrzdi, chytraku ;) A na przneni pravopisu jsem tu u kolegy Golema narazil u VYDLICKY (viz h_ttp://gadgets.cz/?q=comment/reply/2757/56285), od te doby jeho posty uz ctu jenom vyjimecne - proto tento muj "utok".
levaci, pravaci, komunisti
Kniga [84.42.248.xxx] | 19. 09. 2007 22:50
Me fascinuje jak za vsechno zly muzou komousi. nerikam, ze jsou naky zlaticka nebo co, ale proste me irituje, jak tu vsichni jsou presvedceni, ze preucovani je vymysl komunistu. Proste to je kec! Preucovalo se v celem svete, zapadni Evropu nevyjimaje, a podstatne driv nez vubec komunismus vznikl!
Já taky hraju florbal na
Daly90 [217.117.217.xxx] | 20. 09. 2007 06:47
Já taky hraju florbal na pravo a sem levák, ale ta strana je naopak, ptže i při skoku do vejšky se ta lepší noha neodráží, já tou levou rukou píšu, kreslim, ale nemám v ní tu "pravou" sílu a rychlost, takže mám každou na něco
doplnim
wahyaohni [88.208.90.xxx] | 20. 09. 2007 16:04
Jeste doplnim, ze ono mozna bude taky rozdil mezi psanim, jakozto pomerne narocnym pochodem pro mozek pro komplexnost ukonu (spojenim s centrem reci) a ostatnima trivialnima ukonama. Ja jako levak zijici v pravackem svete jsem taky naucenej delat spoustu veci po pravacku a obracene "levacky" mi to nejde. Pribor drzim jako pravak, obracene to momentalne neumim (asi bych se to taky naucil). Kouli bych hazel taky pravou, kterou mam zaroven silnejsi, atd. Ale psani je o necem jinem. Stejne tak mozna i zalezitosti spojeny s pohybem. Kdo nekdy jezdil na skateboardu nebo snowboardu, tak vi, ze casem se nauci jezdit i na obraceny postoj (a rekneme treba i kvalitativne stejne dobre), ale opravdu je potreba se to ucit a je to neprirozeny a musi se nad tim koumat. Na svuj klasicky postoj to jde jakoby samo a intuitivne.
rudochu
AtoM [77.236.209.xxx] | 20. 09. 2007 17:26
Hele, soudruhu. 10% lidí jsou leváci a nic s tim nejde udělat. Komunisti to sice přeučovali, ale zjistilo se, že to způsobuje poškození mozku. Navíc je prokázáno, že leváci maj větší umělěcké a matematické nadání. cipni
vul
aciss [88.100.107.xxx] | 20. 09. 2007 18:20
boze boze, do cehos to dusi dal.
tři tečky
Kučíř [62.24.93.xxx] | 19. 09. 2007 21:32
stačí si jí obrátit a máš jí pro leváky. (akorát klávesy se budeš muset krapet přeučit)
a este bude pisat naopak ^^
Derte [62.168.125.xxx] | 19. 09. 2007 22:09
a este bude pisat naopak ^^
Já jsem pro změnu
NA [88.146.45.xxx] | 20. 09. 2007 20:30
Já jsem pro změnu nevyhraněný pravák. Píšu pravou, ale po úrazu jsem byl schopen napsat nějaký ten vzkaz, nebo poznámku levačkou a dalo se to číst(Když se vám to stane doporučuji si přečíst něco o psaní leváků,držení tužky, natočení papíru. jde to mnohem líp.). Myš mám vlevo (pravačkou máčkám číslíčka, nebo držím tužku (vřele doporučuji pravákům)). Přestože většinu věcí dokážu oběma tak například v rychlosti psaní (tužkou) nestíhám praváka ani leváka. Vzhledem k tomu že jsem se učil psát pravou bych i já potřeboval dva roky, než bych efektivně používal pad vlevo. Jestli jsi pravák nebo levák se projeví už u nemluvňat (kterou si častěji podá hračku, kterou natahuje k mámě, jak staví věž z kostek) Když to nepoznají rodiče doktoři by měli. Zastáncům přeučování doporučím jedno: Zkuste dělat druhou rukou něco co jste ještě vůbec, ani pravačkou, nedělali(vyšívat, nakrájet cibuli, nasekat dríví). Pokud to ve zdraví přežijete zkuste to svou vedoucí rukou. Tedy tak k praváctví, šťastných obojetných(i za to se platí) a přeučování.
Smekám, máte moje
Golem [194.138.39.xxx] | 20. 09. 2007 21:10
Smekám, máte moje symfonie,( sympatie ) )
No já nevěřím vlastním
Wolf [80.188.116.xxx] | 20. 09. 2007 22:07
No já nevěřím vlastním očím. Tolik s prominutím zabedňenců tady povídá o nějaké výchově praváků a leváků a nevěří, že se tak človk už narodí... Určité menší procento lidí se narodí s celkově dominantní pravou hemisférou mozku a z těch jsou leváci. Ta dominance pravé ruky se netýká jen psaní. Pokud ale člověka budete chtít mermomoci naučit psát tou nedominantní rukou, jde to těžce, ale jde. Jenže je to dost "nezdravé". Zjednodušeně řečeno se v mozku otočí směry některých el. proudů, což má za následek různé potíže, někdo tu zmiňoval třeba koktání.

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  nových příspěvků: 29


Posílat příspěvky e-mailem:
OK